Wykonam większość podstawowych prac administracyjnych i biurowych, wszystko co można zrobić zdalnie (w Warszawie możliwa jest też częściowa współpraca w biurze) takie jak: obsługa poczty, poprowadzenie korespondencji (również w języku angielskim), obsługa klienta, archiwizacje plików, obsługa lub tworzenie baz danych. Zajmę się również rezerwacją hotelu, przejazdów i wyszukaniem potrzebnych informacji lub wyszukaniem podwykonawców, czy zleceniem lub organizacją zadań.
Po dwunastu latach pracy w dziale finansowym i kontrolingowym polecam się szczególnie do wsparcia działań w zakresie zamykania miesiąca, wszelkich rozliczeń, raportów i analiz sprzedaży, scalania danych z różnych źródeł, czy przygotowywania danych i plików do raportów, planów.
Chętnie podejmę się też pomocy w opanowaniu podstaw Excela, ale nie w formie standardowego szkolenia, a raczej pomocy w obsłudze tego co już istnieje w firmie. Sprawdzę co i jak da się usprawnić i zautomatyzować i nauczę obsługi nowych funkcji czy plików – lub jeśli wolisz zajmę się tym sama kompleksowo. Mogę też przeszkolić pracownika, który nie zna dobrze Excela do obsługi konkretnych plików.
Zajmę się bieżącą obsługą strony na WordPress – aktualizacje, drobne zmiany, wpisy, pomogę założyć bloga i nauczę jak go obsługiwać. Mogę sprawdzić stronę na ile jest funkcjonalna z perspektywy klienta. Uzupełnię opisy aukcji internetowych, artykułów w sklepie i odpowiem na wiadomości klientów dotyczące oferty.
Pomogę w organizacji kalendarza, spotkań, zadań, poszukam sposobów na usprawnienie procesów i sprawdzę, jak jeszcze da się oszczędzić Twój czas.
Prowadzę działalność gospodarczą, podpisuję umowę o współpracy i umowę o poufności danych, wystawiam faktury.
✅ Twoje mejle są zawsze wcześniej zaplanowane, zawsze docierają do właściwych osób, a Ty czujesz się bezpiecznie, wiedząc że wszytko działa jak w zegarku.
✅ Nie musisz już wykonywać nudnych, powtarzalnych czynności, bo są maksymalnie zautomatyzowane.
✅ Masz wreszcie wprowadzone automatyzacje mejlowe w ofertach, dzięki czemu Twoja firma pracuje w tle, nawet jak śpisz i w końcu możesz pojechać na urlop.
✅ Nie szukasz pliku z rozliczeniem z ubiegłego miesiąca przez 20 minut, bo wszystkie niezbędne dane w Twojej firmie są w jednym miejscu, uporządkowane i łatwe do analizy.
✅ Masz wprowadzone procedury, dzięki którym nie musisz kolejny raz tłumaczyć komuś, jak coś ma być zrobione?
Masz listę mejlową, ale ciągle nie możesz się zabrać za regularne wysyłki mejli, Twoi subskrybenci już dawno o Tobie zapomnieli, ale chcesz zacząć do nich pisać. A może w Twoim programie i na listach panuje wielki chaos i już sama nie wiesz, do kogo masz co wysyłać i jak ustawić, by te samy osoby nie dostały po kilka mejli? A może wysyłasz hurtem do wszystkich lak leci, jednego i tego samego mejla i zastanawiasz się czemu statystyki otwarć i kliknięć spadają? Czyszczenie bazy Cię przeraża i myślisz o nim tylko, kiedy dostajesz fakturę za Twój system mejlingowy? Pomogę Ci opanować chaos, poustawiam, kampanie, automatyzacje, lejki i zrobię za Ciebie wszystkie te techniczne czary — to, czego nie lubisz — to moja specjalność! 🙂
Nie cierpisz tabelek i liczb, ale wiesz, że pora się w końcu zabrać? Jesteś w idealnym miejscu! Pomogę poskładać Ci podstawowe liczby w Twojej firmie "do kupy" i pokażę Ci, że to może być proste, łatwe i przyjemne! 🙂 Po dwunastu latach pracy w dziale finansowym i kontrolingowym mogę łatwo wpierać Twoje działania w zakresie ogarnięcia budżetu małej firmy, analizy bieżących danych, przeglądu kosztów, a także zamykania miesiąca, wszelkich rozliczeń, raportów i analiz sprzedaży, scalania danych z różnych źródeł, czy przygotowywania danych i plików do raportów, planów.
Szukasz pomocy do ustawienia kampanii, szablonów, automatyzacji w ActiveCampaign? Pomogę Ci uporządkować bazę, przygotować automatyzacje i segmentacje, utworzę szablony i pomogę na bieżąco obsługiwać Twoją bazę w tym systemie, a jeśli zechcesz, nauczę Ciebie, lub kogoś z Twojego zespołu jego obsługi.
Chętnie pomogę Ci upraszczać i ułatwiać życie i działania w biznesie. Wiem, że wiele zadań można uprościć i przyśpieszyć, a część prawie w pełni zautomatyzować nic nie tracąc z tego procesu. Prawie wszystko da się zrobić szybciej lub łatwej. Ustawimy automatyczne odpowiedzi, przygotujemy szablony i zrobimy proste procedury do zadań, które są powtarzalne.